canslara merhaba benim ablam 23 yildir almanyada,her yaz bebegi kucukken geldignde hep mama-ilac ve sampuan kremini getrrdi,bi paket bez acar valize koyardi onu yerden tasarruf,bi kac kiyafet bu kadar,geri kalan seyler burda vardi zaten ,ordan surekli alisik oldugu urunleru getirseniz daha iyi sizin icin,kalanlari burdan hallederseniz