Arkadaslar 2 aylıkken sünnet yaptırdım sürekli temızledım 5 aylık hiç bi sorun yoktu eşim bugun altını açtı üst tarafı hafıf yapışmıs dedi… Doktoruma yazdım basit yapışık lık dedi önemli degıl yazdı napcam şimdi müsait oldugunda gelın dedı aydında yaptrmıs tık evde acabılırmıyım basına gelen var mı