ZhraCelik Oglum da aynı 18aylik sevdiği kişilerle gitmek istediği için yapıyor.Genelde kapıyı kapat oğlum hadi diyorum kapatıp ağlıyor oda oda bakınıyor sonra unutuyor.babasi varken pek umursamıyor beni çünkü onlar sürekli oyun oynuyor ama yokken biran peşimden ayrılmıyor normal yani bi sorun yok beni hiç aramıyor evde bi yerden eve gelince koşup sarılıyor