Aferdesnz kızlar böyle bi soru sorduğum için. İlkkez krem kullnacağım weet aldım ama özel bölge kullnımı ile alakalı üzerinde bişey yazmıyor. Yakın zamnda kıl kökü ilhtihanı geçirdiğim için doktor en az 3 ay ağda vs. Yasakladı sadece krem kullnabilirsin yoksa diğer yerlerede kıl dönmesi bulaşır dedi. Kullanan varmı?