Arkadaslar 2 aylıkken sünnet ettır dık bisu an 5 aylık pipisini dısarı cıkarıp pamukla temızlıyordum ama eşim bugün altını alırken üst tarafı yapışmış dedı… Anlamadım o kadar dıkkat edıyodu doktoruma yazdım basit yapışık lık dedı hemen üst tarafında kendım açabilir iyim basına gelen var mı… Doktorumuz aydında çok önemli degıl ama müsait oldugunuzda ugrayın dedi canım sıkıldı