Merhaba anneler haftaya oğlum 7 aylık olacak . Sadece gece uyurken emdiği için sütüm gitgide azalmaya başladı aslında böyle değildi ama son 1 aydır böyle artık. Açıkçası meme reddi ise bu nasıl yeneceğimi bilmiyorum. Ayı gereği ek gıda alıyor artı mama da veriyoruz. Tecrübelerinize ihtiyacım var. Sütüm bu şekilde kesilebilir mi ?