Hanımlar oğlum 19 aylık möllers kullanılıyorum. Ama bazı konularda pek bilgim yok. Mesela Mollersi açtıktan sonra üç ay geçince o şişeyi artık kullanmamak mi lazım? Bir de üç ay kullanınca ara veriyoruz ya ne kadar süre ara veriyoruz. Doktoru bu konuda bilgi veren varsa beni de bilgilendirebilir mi?