Themamacita Göbeğimde hamileliğimde kahverengi bir çizgi oluştu doğum yapalı 1 ayı geçti hiç azalmadı geçmeyecek mi acaba boydan boya göbeğim ikiye ayırmış durumda 😁 iriye etmeye başladı beni. Aynı şeyi yaşayan var mı geçti mi sonradan bunu merak ediyorum?
agacsizkoala Themamacita doğuma yakın simsiyah olmuştu, ama doğumdan sonra açılmaya başladı üçüncü aydan sonra izi bile kalmadı daha, geçer merak etmeyin 😊
EtiPetito Themamacita komple geçiyor zamanla merak etme 😀 duşta orayı keselersen daha hızlı geçer ortalama 5 ayda falan biter
ZhraCelik Themamacita 5 6 ayın sonunda tamamen geçmişti benim merak etmeyin sizinde zamanla geçer kalıcı birşey değil
Busra2326 Themamacita 4.5 ay hala gecmedi ben birde Antalyada yaşoyırdum bir güzel kararmıştım hamileyken, normal doğum yapınca göbek söndü sarkık yerlerde kir gibi kaldı bronzlar😂😂
Meyracukurmaraz Themamacita benimde doğumdan sonra vardı ama geçti kızım 8 aylık şuanda hiç bir iz yok ne ara geçti hatırlamıyorum bile 😂
benim-kalbim-o Themamacita Oğlum 2 yaşında hala göbeğimde o cizginin izi var geçeceğinide zannetmiyorum 😁
Zumramm04 Themamacita bencede vardı simsiyahdı 2 ay sonra banyoda biraz sıcak suyla yumşattıktan sonra kese yaptım kir gibi çıkmıştı bana da ebemiz demişti böyle yaparsan geçer diye şuan hiç bir şey kalmadı deneyebilirsiniz 😊
Nurtanemm Bende tam bir ay önce doğum yaptım henüz geçmedi üstelik koltuk altındada kararma olmuştu açılma olmadı henüz