momyorgunnn İki gündür fena kasık ağrısı yaşıyorum adetime 8-9 gün vardır. Yumurtalıkta kistim var o yapar mı ki?
oglumuz01 momyorgunnn benimde ağrırdı kist biter yeniden oluşurdu kist düzelmesi için her zaman doğum kontrol hapı kullanırdım Bekarken ah ah zor meseleler
momcan momyorgunnn çikolata kistim vardı, adet olduğum dönemler ve 1 hafta öncesinden ağrısından duramazdım, mide bulantısı, karın ve kasık ağrısından her adetimin 2 günü acillik oluyordum.
momcan momyorgunnn doğum sırasında rahmim alınmak zorunda kaldı maalesef. Ondan dolayı da adet olmuyorum.
Arii Bende geçen hafta kasık ağrısıyla gittim acile kistim patlamış hala ağrı çekiyorum haftaya kontrolüm var ihmal etmeyin sizde gidin bence bi hala geçmediyse