ikizAnnesi_41 benimde iki ay 9 günlük , 3 5 gün öncesi çok zordu ikisi aynı anda ağlayıp hiç bir şekilde susmuyorlardı şimdi biraz daha normal ama gaz sancılarımız olduğu için huzursuzuz , biri au sesler çıkarmaya başlamıştı diğeri de başladı gülücükler daha bilinçli sürekli dönüyorlar aşırı tehlikeli artık bırakamıyoruz hatta birini görümcem uykusunda farketmeden dönmüş düşürmüş , sürünmeler daha başarılı ama en güzeli anlamlı bakışlar sürekli ne konusucam diye pür dikkat bana bakmaları ben bunları farkettim suanlık :)