Ladybird345 Kızlar 3 aydır sakladığım sütler var. 1,5 hafta sonra 3 ay dolmak üzere atmak istemiyorum. Nasıl değerlendirebilirim?? Neler yapabilirim? Tariflerinizi bekliyorum🌺 (5 ay 5 günlüğüz ek gıda tadımlar yapıyoruz)
1kz1ogln_ sadeturkvatandasi hamilelikte eğitim veriliyor doğumdan sonra eğitim veriliyor 3 saat oda sıcaklığında(oda çok sıcaksa çabuk bozulabilir) 3 gün buzdolabında (kapağında olmayacak) 3 ay buzlukta saat gün ay yazılır saklamak için 3 ayı geçmemesi lazım her doktor ebe hemşire bunu söyler. Tabi sizde bir yerde izlemissiniz ama verilen Bilgi eğitim bu
ebannezm Meryem111 saglık bakanlıgının sitesine bakın hanımefendi doktorunuz yanlış bilgi vermiş size. 6 ay derin dondurucuda saklayabilirsin - 18 de - 18 altıda ise 12 aya kadar uzayabilir
Meryem111 Doktrun söyledgine ve biraz araşatrırısanz internette her yerde yazyo siz neye dayanarak acaba 😃
sadeturkvatandasi Meryem111 off çok bilmiş😒 amerikan pediatri akademisi 1 yıla kadar kalabileceğini söylüyor ona dayanarak söylüyorum. Youtubeda osman gönülalın sayfasına bakın orda da nerde ne kadar saklanması gerektiğini uzun uzun anlatıyo.
Ladybird345 tazeannee_ aa ilk defa duydumda onun için bir paket sütümden vermem. 😂 kendim damlatırım 2-3 damlacık 🙈
sadeturkvatandasi Ladybird345 youtube-osman gönülal anne sütü nasıl saklanır izleyin orda tüm sorularınız yanıtı var nasıl değerlendireceğiniz vs.
yagmursen Ladybird345 birtanesini kücük kavonozda deneyin bir tık sulu oluyormus..biz daha 4 aylıgız 1 ay sonra demicem :))
Ladybird345 sadeturkvatandasi teşekkür ederim🌺 osman hocayı takip ediyorum ama anne sütünü nasıl atlamışım bilmiyorum 😅
yagmursen Ladybird345 e bebekten bebek mayası alın, sütü ısıtın 45 dereceye kadar sonra mayalayın beraber kapagını kapatıp fırında 50 derece 2 saat bekletin sonra fırını kapatın 5 saat daha öyle beklesin sonra buz dolabına alın 1 günde orda tamamdır :D