Mommyyigit ben 6 ay kullandım çok memnundum içeriği çok temizdi gaz kabızlık hiç yapmadı ayda 1 kilo aldı bebeğim. tadı kötüydü ama direk onunla başladığım için bebeğim alışmıştı sadece 4. Ay atağında içmeyi pek istemedi başka sıkıntı yaşamadım. Ama 2 numarasında şeker varmış ben de vermek istemedim o yüzden 2 numara için başka mamaya geçtim.