ecee034 Oğlum 55 günlük ne yalancı meme nede biberonu tutuyor sadece anne memesi istiyor her ağladığında memeye yapışıyor ve artık aşırı kusmaya başladı sürekli emdiği için şimdi bibs marka emzik aldım onu Bİle istemedi bir türlü tutmuyor ne yapabilirim ? Çoğu markayı denedim
ecee034 ecee034 meme artı mama yapmak istiyorum ama biberonu sevmiyor bu yüzden hiç bir mamayıda içmedi
Saadet14 ecee034 Bir suru emzik markasi aldim tek philips avent tuttu onu dene keske dedim ilk bunu alaymisim 😅 emzik candır susturucu resmen hastanede ilk gun verdim agzina 😁
Zk-mommy ecee034 valla tutmayınca tutmuyo, benimki 5 farklı emzik, 4 farklı biberon tutmadı, 6 aylık Max 3-4 saat ayrı kalabiliyorum emdiği için bensiz kalamiyo, ise de donemiyorum aç kalır diye korkuma
istanbullugelin34 ecee034 sütünüz yetmiyor mu doktora sordunuz mu mama için gerçi siz daha iyi bilirsiniz annesi sizsiniz
ecee034 BuzluKahve mama için değilde beni yalancı meme olarak kullanmaya başladı sürekli uykusunda Bİle meme ağzında olsun istiyor bende yalancı memeye alıştırmak istiyorum göğüslerim yara oldu
Asyaveannesi04 Saadet14 keşke benimki de alsaydı avent bende herşeyi aldım bibs,avent,nuk hiç birini almadı 🤦🏻♀️
ecee034 Zk-mommy bende kuaföre gidicem 60 gündür gidemedim 🤣her dk emmek istiyor saçım 5 renk oldu artık
Saadet14 Asyaveannesi04 Allah yardimcin olsun o zaman zor cidden seni emzik niyetine kullanacak onu da cok emince kusacak. Bi arkadasim sey demisti ben onu da aldim ya 15 tl lik emzik tuttu bizimki herseyi denedim dedi ben onu da denemistim tutmamisti hanymish marka emzik bi dene istersen
Asyaveannesi04 Saadet14 ilk kez duydum onu da alayım keşke alsa parası hiç gözümde değil yok beni emzik gibi de kullanmıyor acıkınca ağlıyor sadece onun dışında meme istemiyor
Aysegulkrsd ecee034 plips avent deneyebılırsın emzıkte gaz sancıları oldugu zman meme merakı baslıyo acısını azalsın dıye benım bebegım hala gazı oldugunda emmek istiyo emerken gazını kendı çıkarıyo rahatlıyor emzıkte verseniz o zamanlarda aynı düzen oluyo bı ara memeye cok düşkün oluyor 4 aya gırerken geçer bebekler sadece acıktıklarında degıl stres atmak için yoruldugunda susadıgında emmek isterlermiş
Defneninannesiiiiii Bizimki de öyleydi üstelik beni emzik yapmıştı baya yapışıktik ama 4 ay civarı biraktı o zaman da iyi ki emzik tutmamış bide onu birsktirmakla uğraşacaktim.dedim 😄
Defneninannesiiiiii Defneninannesiiiiii öyleydi derken kusmamiz da vardı refluye çevirecek diye çok korkardım ama emzik yapmayı bırakınca kusma da azaldı