Tugcedmr Kızlar 3.5 ayligiz 4 ay asisi nasıl yapılıyor yaptıran var mi 2 bacaktan 1 er tane mi asi yan etkileri oldu mu
Aseliko7959 Tugcedmr 2 gun önce yaptırdık iki bacaktan cok sukur çok sıkıntı yaşamadık calpol verdim bir kere aşıdan 3 saat snra
Bbalk Dün sabah 4.Ncü ay aşımızı olduk iki bacaktan çok şükür ateş vs olmadı bugün az huzursuz ama normal karşılıyorum
-55defo55- Evet 2 aşı cnm 2 bacaktan yapılıyor 2 gün önce yaptırdık bizde ateşimiz oldu 2 kere 37 7leri gördük calpol dolven dönüşümlü verdim huzursuzlugumzda oldu daha iyi şimdi cok şükür umarm siz sıkınrısız gecirırsınız