Ben yıllarca görev nedeniyle doğuda kaldım ve geçici bir ev düzenim vardı. Şimdi batıya tayinciyiz eşyaları alıyoruz. Size çık önemli bir sorum olacaktı..
Ben küçüklükten beri beyaz mobilya aşığıyım görünce deliriyorum resmen çok beğeniyorum. Ama herkes alma çok uğraşırsın diyorlar. Kızım 3 yaşına doğru gidiyor ve evet kabullenmeliyimki oldukça hareketli. Başka renk koltuk alsam o his benimle hep gelecek,beyaz alsam çıkmayan inatçı lekelerden korkuyorum.. Siz olsanız napardınız..
Bu his içimde mi kalsın Yoksa Alim lekelerle mi uğraşayım sürekli. Siyah ve koyu mobilyalardan bıktım bana kalsa her şeyim beyaz olacak 🤷🏼♀️🤷🏼♀️
Ama herkese hakda veriyorum.. Varmı krem beyaz mobilyaları olup memnun olan.. 🙈🙈