Mervesade benim kızımda 8 aylık çalıştığım için haftanın 6 günü 9 saat ayrı kalıyorum ondan. Bikaç aydır işe giderken ona işe gidiyorum demeye başladım. Şu an geldiğimiz noktada evden çıktığımda ağlamıyor. Gerçi hiç ağlamadı ama bana bağımlılığı hiç yok onu demek istedim. Bazen işten geliyorum beni görünce heyecanlanıyor seviniyor tabi ama şu an ilgisi algısı Her yere herşeye çok açık o yüzden benimle çok ilgilenmediği olduğunda im buruluyor bu çocuk beni unutuyor mu beni özlemiyor mu sanki gelmesemde beni aramayacak mı gibi gibi gibi