Aysegulkrsd Cihan47 Cihan47 benım oglum ismine cevap vermezdi ama ben hiç ismini sölemedım hep oglum derdım sonra bana ismiyle hıtap etmeye basla dedıler şimdi ögrendi emir dıyınce çevırıyo kafayı oglum dıyosanız ben gıbı biraz ismiyle seslenın
kubrayildizzz Cihan47 Hayır ismini henüz tanımıyor ama acele etmeye gerek yok bence o da olur zamanla