BesteHilal silik bisy gordm sanki ama test komple kızarmış cokmu beklettinz veya bozuk gibide.Istiyomuydunz cocuk?Benmde adetm 3.4 gün gecikti test aldim ama valla Allah biliyoya korkuyorum testi yapmaya 2.yi düşünmüyordum şuan hiç olurum diye bekliyrm testide yapmiyrm Allah isteyene versin istiyosanz inş size verir ins bnede adet olurum😂