Mirkasim2020 Kızlar az öce 20 aylık iştahsız olan oğluma vitamin şurubu verm yeni açtım almıştım daha önce hiç kullanmadım son k.t baktım 01.22 yazıyordu o kadar ağlıyordu ki onu 10.22 diye okumuşum verdim bir kaşık tekrar baktığımda tarihi geçtiğini farkettim napmalıyım bir sıkıntı olur mu
icorik Bildiğim kadarıyla firmalar son kullanma tarihlerini, bu gibi durumlardan dolayı ne olur ne olmaz erken yazıyorlarmış. Siz nöbetçi bir eczaneyi arayın danışın bence.. Sıkıntı olabileceğini sanmıyorum ama yine de arayıp bilgi alın.