Eyllece Papatyagul anlik olduysa cok yüksek ihtimal tansyondr . Sürekli oluyorsa Vertigo gibi gibi. Devam ederse doktora gidin derim
Asl90 Papatyagul sürekli değilse tansiyon kaynaklıdır benim tansiyonum düşünce öyle oluyor. Sürekli olan bişeyse doktora danışın
Birtekbirciftannesi Papatyagul yengemde de oluyrodu cok şiddetli baş donmesi kulak taşı yerinden Oynamış demişti doktor
Papatyagul Birtekbirciftannesi doğumdan 3 4 ay sonra başladı yaklaşık genellikle hergun oluyor çok kaygılı endişeli efamli biriyim o yüzden mi bilmiyorum ya da doğumdan mi oldu onuda bilmiyorum
Birtekbirciftannesi Papatyagul pek bilgim yok ama yengemde aşırı baş donemsi olurdu doktora gitti öyle demişti cok geçmiş olsun belkide yoruluyorsunuz uykusuzluk devam eder ise mutlaka doktora görünün
Nurtalib Papatyagul tansiyon düşmüştür yada vertigo oalabilir yasamadim.ama surekli basin dönüp her sey alt üst oluyormuş surekli çınlama oluyormuş vertigoda