Sevilay_ Selamlar. Bir yerde okumuştum yatarak süt,mama içmek kulaklara zarar veriyor vs diye. Doğruluğu nedir biliyormusunuz? 10 aylık oğlum süt içerek uyuyor zararlı mı bu şimdi kafamda deli sorular sbsbdb
Ikrazumra19 Sevilay_ oyle diyorlar ama benim 2 kizimda yatarak mama ictilwr biri 18 aylikken birakti biride 2 yasinda hala iciyor yatip icip uyuyor simdilik bi zarari gormedim yastik var ayagimda zaten direk yatmiyor
DemetF Sevilay_ anne sutu degil ama mama ortakulak iltahibina yol acabiliyormus sebebi annesutu daha akiskan sivi olmasi bende yatarak emziriyorum bi sikinti olmadi simdiye kadar sukur
yagmursen Sevilay_ hayır emzirirkende sonucta yatış pozisyonunda oluyor. Devam Ama bir tık yastıkla destek olun incecik bir şey ile ya da eliniz ile bogulmasın..
Sevilay_ Ikrazumra19 anladım ben direk yatağa koyuyorum yastık koymuyorum hiç. Bilemedim ya yoksa nasıl uyutucaz bebeleri🤩😆😆
Ikrazumra19 Sevilay_ yok incr bebrk yastiklsri varya onu kullanin en azindan mama icene kadar sonra alirsiniz direk cok alcak oluyor
Sevilay_ Eminim bizde öyle büyümüşüzdür diyorum artık her şey çok mu abartılıyor acaba bilemiyorum ki
DemetF Tosbikkkk https://imgyukle.com/i/RuiqIq Herkesde olur diye bisey yok zaten ama ben bunu bi kac yerde de duydum yani arastirirsaniz cikacaktir