Annebebissss Kızlar oğlum 3 yaşına girecek sürekli tırnağının yanındaki etleri koparıyor sürekli mesele yolda giderken bile duruyor onları yoluyor eğer çıkmışsa. İstanbul için goturdgnz onerebilceginiz çocuk psikolog önerisi varsa iyi olur
Ikrazumra19 Annebebissss benim kizimda yapiyordu hic psikolog aklima gelmedi scokcasi simdi 4 yasinda birakti artik yapmiyor
HamzaTugra Annebebissss benim oglum da 2.5 yasinda oda yapiyo hatta tirnak makasiyla keselim diye inatlasiyo ama bende hic dusunmedim psikolojik yada farkli bi sorun oldugunu zamanla birakacak unutacaktir bence
mamanveutdormir Annebebissss ben şu yaşıma geldim hala devam ederim çocukkende daha küçükkende yapıyormuşum bunu. büyüdükçe farkettim stres yaptığım veya korkup ben napıcam diye düşünmeye başladığım zaman tırnaklarımı yiyorum etleri koparıyorum kanıyor ama farketmiyorum. siz yinede bi görünün doktora bişeyi varsa da yoksada bir bilenden öğrenin içiniz rahat eder hem
cankuzularim Annebebissss bence o yaşlarda oluyor bizde de var çevremdekiler bizde de oldu 1 yola gecti diyor ama bende koparırım benden mi görüyor yapıyor anlamadım
Annebebissss Teşekkür ederim kızlar. Bende bir fenomenin soru cevabında denk geldim o psikologa götürmüş acaba dedim bende kendi kendime
Annebebissss cankuzularim bizde de babası yapıyor 😄 ama çıkınca böyle rahatsız oluyor demek ki onu koparıyor kesmemi istiyor onun dışında oynamiyor
cankuzularim Annebebissss stresten yapmıyorsa zaten gördüğü için yapıyor diye bi yazı okumuştum ben artık yapmıyorum tobe ettim unutur bence zamanla diyerek üstüne düşüyorum azaldı ama baya eskiye göre
Noname21 Annebebissss benim kizimda 29 aylik aynı şekilde eğer ufak çıkmışsa tırnaklarını ama en çok dudağını koparıyor yara yapmış unutturmaya çalışıyoruz bir dönem okuyor galiba cocuklarda