300121 Sevgili anneler bebeğim 14 aylık desteksiz adım atmıyor ve destek olmada tek başına ayakta duramıyor. Eşimde geç yürümüş. Herkes ona yoruyor. İlk bebegın olduğun normal mı değilim mi anlayamıyorum. Sizce normal mi geç yürüyen bebeğiniz oldumu?
Merlinlin 300121 benimki 15 aylık hala sizin anlattığınız gibi. Eşim de ben de erken yürümüşüz üstelik 🤷🏻♀️
ttugceymenn 300121 15 aylık yürümüştü benim oğlum normal olabiliyor biraz tembeldi benim ki 6 yaşına geldi hala öyle parka bile zorla gidiyor 😁 yürür endişe etmeyin bol bol teşvik edin
300121 Merlinlin içim rahatladı normal olmasına mumkun oldugunca yurutmeye calısıyorum ayakları alıssın dıye. Emeklemyorda resmen sürünerek ve donerek işini hallediyor. Belkide oyuzden temellik yapıyor bilemıyorum
Ozlemnur Ben 9 aylıkken yürümeye başlamışım, kızım 16,5 aylıkken yürümeye başladı. Hiç telaşlanmayın yürüyor. Ben kızımı doktora da götürdüm, doktor bekleyelim 17-18 aylık olana kadar, yürümezse tekrar getirirsiniz dedi. Çok şükür yürümeye başladı 🌸😇
300121 Ozlemnur böyle duyunca rahatlıyorum tek olmadıgı m ıcın normal oldugunu anlıyorum bende bekleyim muayeneye gttığımde doktorumuza danısayım