Çok kolay gelsin aynı durumu ben de yaşıyorum. Bebeğim 28 günlük. İlk baştan beri memeyi emmiyor. Aynen düşman görmüş gibi ağlıyor. 4 tane emzirme danışmanı eskitti bu 28 günde ama yok yok. Eds yaptık, değişik emzirme pozisyonları denedik. Yatarak, yürürken, duşta aklınıza ne gelirse. Bir amuda kalkıp emzirmeye çalışmadığım kaldı onu da denemeyeceğim.
katater parmak, katater meme denedik. Duştayken katater meme de denedik. Silikon göğüs ucu zaten denedik ve bunları denerken asla biberon ve emzik vermemiştik. Yani reddeden çocuk reddediyor biberon yüzünden diye düşünmeyin.
Bunları denerken de saatlerce ağladı çocuğum. Hiç emmedi değil çok zorladığımızda emdi ama dişe dokunur bir süt çekimi olmadı çünkü hemen sonrasında sağdım, neredeyse emmemişken sağdığım gibi süt geldi ve çocuk açtı. Yine çıkanı verince rahatladı. Hala her beslenmede önce memeyi öneriyorum ama yok :) yani olmayınca olmayabiliyor. Yine de 4 aylıkken falan birden emen bebekler duydum o yüzden devam ediyorum. Ama artık benim için sağıp vermek çok daha kolay hale geldi çeşitli yöntemlerle işkence çekmekten. Önemli olan anne sütü alması diyorum. Alıyor da. Sütüm 2,5-3 saate 1 60 cc çıkıyor. O da tam yetmiyor bazen 30 cc de mama veriyorum. Yapacak bir şey yok üzülmeyin. Üzülmek daha kötü emmemesinden ve tabi denemeye devam edin kendinizi yıpratmadan.