Aynı şeyi yaşadım ilk başta tutuyordu şimdi keyfi isterse tutuyor yoksa morarana kadar ağlıyor. Artık pes ettim sağıp veriyorum. Ama her gün bi kez deniyorum hem süt için uyarı olsun diye hem de tamamen kopmasın die.. inanın eğer canı tutmak isterse tutacaktır, stres yapıp kendinizi üzmeyinkü sütünüze de yansımasın ☺️