İyi akşamlar herkese :) kızım 1 yaşında kırmızı bir bebek olarak doğdu, esmerleşti sonra baya açıldı ten rengi ama şu an bir bakıyorum daha esmer bir bakıyorum gayet beyaz. Uykusunu aldıysa her şey yolundaysa gayet beyaz, yeni bir ortamda ya da bazen hiçbir şey yokken bir bakıyorum esmer. Kıyafet, ışık vs kaynaklı değil. Aynı kıyafetle aynı ortamda değişebiliyor ten rengi. Hatta bazen sarıya çalan bir esmerlik. Doktoru en başından beri deri altındaki yağlanma arttıkça düzelecek diyor. Bir hastalık olur diye korkuyorum. Bu durumu yaşayan var mı?