Neredeyse 6 aylık olduk oğluma suluk aldım ama kesinlikle suyu çekmiyor. Ağzına sokuyor ısırıyor başka bir tepki vermedi. Biberonuna koyuyorum mama olmadığını anlayınca bırakıyor. Nasıl alıştırabilirim ? Kaşıklada yeterince içmiyor ve ağzından çıkarıyor 😞☹️ Varmı böyle bir sıkıntı yaşayıp alıştıran ?