Bebeğim 3.675 kilo doğdu şuan 3 ay olmasına 3 gün kaldı şuan 5,800 sadece anne sütü alıyor. Sütüm çok ama pek iştahlı bir bebeğim yok ayakta emziriyorum babası oyalıyor gündüzleri bazen öyle emiyor gece uykusunda alıyor emziriyorum. Başka napabilirim emmesi için