Merhaba bebeğim 5.5 aylık gece uykusu çok derindir ve arada inliyor hatt bazen horlama gibi seste çıkarıyor doğduğundada inlediği olurdu doktor normal demişti ama şimdi 5.5 aylık oldu endişeleniyorum sanki ağrısı var gibi inliyor yaşayan var mı hala normal mi acaba bu arada gündüz uykusunda inlemiyor