Sedaf Arkadaşlar 2. Ay aşısı sonrası bebeği ishal olan var mı? Bebeğim İki bacaktan aşı oldu verem aşısı 2 hafta sonrasına gün verdi. Ateş olmadı ama aşıdan 2 saat sonra ishal oldu ve gün 2 3 kakalı bez alırken tek beze düştü. Bilgisi olan var mı?
Elisa34 Sedaf biz olduk öyle ates ishal olmadı sadece cok huzursuz oldu uyku düzeni bozuk sürekli aglıyodu aşıdan sonra
Elisa34 Sedaf canım biz hepsini aynı gun olduk 2 bacaktan Bi kolda vurdu cok agladı yavrum sonrasında uyku düzeni bozuldu
Sedaf neslicanben 14 ünde aşı oldu bugün 16 sı 3 ishal bez aldım her gün 1 tane haftasonu ebeyle de iletişim kuramıyorum. Normal mi ki 3 gün sürmesi?
neslicanben Sedaf hergün 1 tane sıvı kaka derken mesala su gibi mi yoksa akışkan mı? Benim kızım da prematüre düzeltilmiş yaşı 2,5 aylık oda böyle akışkan kaka yapıyor.
Sedaf Elisa34 verem aşısıdan sonra çok rahatsız oluyormuş bebekler. Bize daha geç verdi tarihi çoğu kişi 3 ünü aynı gün oluyormuş bizde niye böyle oldu anlamadım
Elisa34 Sedaf evet daha iyi o zaman ayrı olması huzursuzluk olduysa ama bende hep 3ü aynı gün oluyo dıye biliyorum ama sonucta onlar daha iyi bilir
Sedaf neslicanben normalde yaptıkları akışkanlıktan daha sıvı yani ishal olduğu çok bariz. Yarında böyle olursa doktor yolu görünecek yine anlaşılan.