Merhaba anneler.. 3 yaşında kızım var 3 yaşını üç ay geçti. büyüdükçe daha zor olmaya başladı birden huyu değisti çocugumu tanıyamıyorum resmen. Hep ağlıyor sürekli huysuz mızmız sözümü dinlemiyor ne söylersem tersini yapıyor hiç boyle degildi. Çok yoruluyorum dayanacak gücum kalmadı resmen tükendim. Hep kendi dediği olsun istiyor kıyafet beğenmiyor giydirdiğimi giymek istemiyor güzelce sakince anlatıyorum mevsimine uygun değil veya sana kücük/büyük geliyor diyorum yok anlamiyor inat. Bu ara da hep erkek kıyafetlerine taktı hep erkek modellerinden giymek istiyor elbise şort etek tarzı giymek istemiyor illa uzun olacak pantolon yada eşofman fln. giydirdiğim de resmen deliriyor. O kadar güzel saçları var ki neler yapıyorum yok istemiyor illa sadece at kuyruğu olacak toplu durcak salık saç istemiyor diğer modeller istemiyor.. başın ağrıcak tepeden toplamaktan tepelerin açılacak dökülür birazda salık bırakalım güzel tokalar takalım iki kulak veya örgü yapalım diyorum deliriyo. Hele o saç gün içinde bozuldu mu eyvah ki ne eyvah çıldıriyo bozuldu diye aglıyo. Birden iştahı kesildi 2 kaşık yiyip kalkıyor doydum diyo yada isteksiz yiyo ağzında bekletiyo yemek seçmelere başladı.. yolda kendi kafasına göre yürümek istiyo. Delirmek üzereyim aklımı yitiricem tahammül edemiyorum artık çok fazla kızmaya bağirmaya başladım bazende eline poposuna vuruyorum hic boyle degildim ama cidden cok yoruldum eşimlede sorunlar olunca iyice patlıyorum. Çocuğu böyle olan var mı ne yapmak lazım geçer mi bu durum 😔