Eloo005 1 yılı geçti gitmiyor. 4 aylık hamiş gibiyim neden kalıyor anlamıyorum ki gitmeyecek mi 🤷🏼♀️ Sizlerin nasıl kaldı mı gitti mi neler yaptınız
neslicanben Eloo005 ilk kızım 7 yaşında ondan kalan hala gitöemişken 5 ay önce yeni doğum yaptım şimdi daha fazla 🥺 mayalı hamur gibiyim pofuduk pofuduk. Spor yapmadan gitmiyor malesef bende de fıtık var hareket kısıtlandığından sporda yapamıyorum
Samyeli008 Eloo005 3 buçuk ay oldu ve hala dediğiniz gibiyim ben de. Üstelik bundan önce hiç göbeğim olmamıştı göbek nedir bilmezdim gördükçe moralim bozuluyor bi de çatlak çatlak görüntüsü yok mu bakamıyorum kendime 🤦♀️
Deletedmom_58 Eloo005 3.5 ay oldu hala gitmedi yaz geliyor her gün yürüyüş bol su ve diyet ile destekleyip eriteceğim inşallah
Drkn Yemezseniz gider ben ne spor yaptım ne diyet herşeyden resmen tadımlık çok az yiyip kalkıyordum doğum yapalı 8 ay oldu ve ben hamile olmadan önceki halimdende zayifim cidden yemezseniz zayiflarsiniz ve en onemlisi saat 5ten sonra hiçbişey yemedim