İnstagramda birçok çocuk var ben kendimce paylaşmaya çalışıyorum maddi durumum pek iyi değil az da olsa bi kac sefer yardim ettim bari faydam dokunsun deyip paylaşım yapıyorum ama aklıma şu takıldı kimisinin hesabında valilik onaylı yazıyor kimisinde yazmıyor birde bi kaç yerde bazi hesaplar için dolandırıcı falan denilince aklima takıldı hangisi güvenilir nasıl anlarız ?
Lütfen kimse yanlış anlamasın ben o cocuklara da ailelerine de çok üzülüyorum benim gibi durumu iyi olmayan ama elinde üç beş kuruş kaldimi onlara yollayan tanıdıklarım da var bari bu para ihtiyaci olana gitsin diyorum yani “ben iyi niyetimle vereyim de günahı onun boynuna” denilecek bir mesele değil bence
Bilgisi olan cevap verirse sevinirim🤗