Kızlar normal doğum yaptım doğumdan hemen sonra korse taktım ama inmedi başka nasıl iner ve sadece göbek deliği altında karnım üst taraf boş
Hamilelikte de öyle di sivri göbek deliği altındaydı hep üstü boştu
Başka önerisi olan var mı? Zamanla inermi acaba