14 aylık bebeğim ilk arabasıyla oynuyordu arabanın üstünde oturuyordu sonra birden on tarafına tepe taklak üstü çok kotu oldumm aklımdan hiç çıkmıyor birşey olmadı şükür Allah’ına ama bu travmayı nasıl atlaticamm başına gelen var mı 😭😭😭çok kotu birsey