10aylık kızım su çiçeği oldu bugün tam bir hafta oldu yüzünde çok fazla su toplamadı ama yatası çoktu yüzünde kavuklanmıştı 3-4 gün oldu bugün duştan sonra kremlerken yumuşayan kabuklar çıktı altı genelde çukurlu iz kalır mı deneyimi bilgisi olan varmı 😭