Boncuk_gozlum valla benim eşimde 182 ben 165 im iki tarafta uzun kaynanam benim kadar kayınbabam eşim kadar kendi babam da oyle , erkek kardeşim 190 ama bizim kız cüce sonradan atacak boy sanırım cunku hiçbirimiz minyon değiliz kısa da doğmadı ama niye minyon bilmiyorum 😂