19 günlük bebeğim var. Sol göğsümün ucu nerdeyse yok gibiydi, zar zor biraz çıktı ama yine de diğeri gibi olmadığı için bebeğim emmek istemiyor, zorla veriyorum. Ne kadar zorlasam da 10 dakikadan fazla ememiyor.. o 10 dakika içinde de ağlıyor kafasını çekiyor dolu dolu bir 10 dakika değil.. en büyüğünden bir şırınga aldım, emzirmeden önce onunla çekiyorum ucunu biraz çıkıyor hemen tıkıyorum ağzına.. başka ne yapabilirim fikir verin, sütüm kesilmesin 😔