Seymagil Ne bekliyorsun gitsene demeyin. Düştü biraz ağladı ama şuan normal bir vakitte ki gibi gülüyor oynuyor kusma filan yok göz takibi de yapıyor her ihtimale karşı gidilmeli mi sizce çünkü baktık biyeri filan da elleyince ağlamıyor biyeri şiş değil bilemedim 🥺
Kocayanak Seymagil çok geçmiş olsun bizimki de 6 aylıkken düşmüştü bende götürmedim açıkçası bir kaç saat uyutmayın kulağında akıntı göz kayması vs yoksa bişey olmaz Allah korusun 😔
Aysenur348f Seymagil geçmiş olsun. Bizim de başımıza geldi her yerine dokunduk ağlama olmadı şiş de yoktu. Götürmedik. Sonra bir daha düştü yine Götürmedik. İkisi de babasının marifeti 🙄 Allaha şükür ikisinde de bir şey olmadı. Tam dönme zamanları ben tekken asla bırakmıyordum bu aylarında ama işte baba halletti
Irmakprensesinannesi Seymagil kızım 8 ay 13 günlük geçen hafta yüzü koyun dönerken düştü daha doğrusu uyuyo du bariyer koymamak rağmen bir anlık ben yoktum annanesi iş yaparken düşmüş kafası çok hafif şişti 2 kere kusmasi oldu ama diğer herseyi iyiydi geç rahat uyudu doktorumuz a yazdım direk bize takip te kalın kusmasi artarsa göz koordinasyonu bozulursa direk acile gidin demişti Allah a sukur hiç bisey olmadı sizde takip te kallin izleyin bebeginizi
TugbAlperen Seymagil Takip edin doktorlard öyle diyo zaten, bende düşünmüştüm yataktan ordan biliyorum🥺 ustunu çıkarın kolunu bacağını ayağını kontrol edin her yerine dokunun, ağrıyan yeri varmı diye. Bide 24 saat kusma olmaması lazim, Geçmiş olsun 🌸
Minikkkuss Merhaba geçmiş olsun kaç aylık oğlunuz ? Oğlum da geçenlerde düştü dediğiniz gibi takip ettim bi sorun olmadı ben götürmedim ama içiniz rahat edecekse götürün bence 🙏
Seymagil Minikkkuss 8 ay 15 günlük. Çok korktum ama birşeyi olmayınca o hastane ortamına sokmak istemedim açıkçası ama sanırım goturucem için rahat etmedi. Size de çok geçmiş olsun 🙏
Seymagil Aysenur348f bende sizin gibiydim ama uyutmuştum nasıl oldu da yastığı aldı düştü hayret ettim😬 bende götürmeyecektim ama kafası biraz şişmiş götürdüm çok şükür birşeyi yok. Size de çok geçmiş olsun babaların daha dikkatli olması dileğimle 🤭
Seymagil Irmakprensesinannesi benimde oğlum 8ay 13 günlük 🥲 evet aynen sizin yaşadığınız gibi oldu bizim de hafif şişlik vardı kontrol etti bakması falan baya iyiydi ama yinede götürdüm takip edin bir sıkıntı olursa gelin dedi. Küçük bebeklerde tomografi hiç önerilmiyormuş 500 röntgene bedel dedi doktor bey. Size de çok geçmiş olsun 🙏🌸nasıl olabiliyor önlerinde birşey varken bile düşebiliyorlar. Olacak oldumu önüne geçilmiyor🤷🏼♀️
Irmakprensesinannesi Seymagil aynen öyle haklısınız artık cok döndükleri icin sikinti her dakika takip etmek zorundayız ne yzkki sizede çok geçmiş olsun😇🙏