minnakimm 5 aylık bebeğim bugün bexero nimenrix aynı anda yaptı doktor değiştirdik 3. Ayda sadece bexero olmuştu bugün aynı anda ikisini yaptı var mı aynı anda olan sıkıntı olur mu korkuyorum
Muges4 minnakimm bizde 3.ayda beraber yaptırdık. 5 aydayız haftaiçi yine yaptırıcaz. Bir sıkıntı olmuyor
YeniAnneIstanbul minnakimm bizde hepsini ayni anda yaptik birsey olmadi bexsero daha hafif nimenrixe gore