İnstagramda bi video görmüştüm çocuğu ayna karşısına oturtup yanağına kırmızı iLe benek yapılıyormuş , yanağına dokunursa ( benlik farkındalığı varsa) 2 yaş sendromuna hoşgeldiniz diyodu. Bunu deneyen anneler var öı? Yanağına değil de aynaya dokunursa henüz sendromu yaşamıyorsunuz benliğinin farkında değil diyordu. Benim çocuğum 14 aylık . Bugün ayna karşısında yaptım yanağına dokuntu, hatta peçete verdim eline sil dedim yanağını sildi . Her bebek bir değil tabiki ama acaba erkenden mi yaşayacağız bu sendromu ben anlamadım😅 tecrübeli anneler yorumlara lütfen