İyi akşamlar canım anneler .. 1 yıl arayla iki sezaryen doğum yaptım , 1 yıl geçti üzerinden ama biraz ayakta dursam sırtım biraz eğilerek ( Max 20 dk ) iş yapsam belim ve sırtım felç gibi kalıyorum doğrulana kadar 2 3 dk geçiyor .
Hiç rahat değilim bu hiç geçmeyecek mi 😕 Bir çözümü tedavisi var mı acaba yaşayan var mı bu durumu ??