Bebeğim 5 aylık grip oldu😭babasından geçti eşimde hasta😩 ateşi vardı doktora goturduk şu an ates yok kontrol altına aldım Allahıma şükür ama öksürüğü var balgam var boğazında biraz korkuyor öksurunce gece bağıra bağıra ağlayarak uyanıyor😭doktor zaditen damla verdi 5 er damla sabah aksam kullanıyoruz. Ama alternatif bildiğiniz birsey varmı acaba emiyor sadece hani ben yesem benden geçse şifa olsa yavruma 🙏