ozlemmmalpkaan böyle postlar gürünce kendimi hatırlıyorum 2 ay boyunca her gece 10 saat ağladı sabah 8-10 arası uyurdu benle onla beraber uyurdum gün boyu da ara ara yarım saat uyurdu akşam en son 9 da uyur 10-11 de kalkar ve sabaha kadar ağlar durmadan emzirirdim çok zor bi süreçti nedeni yok gibiydi dış dünyaya alışmaya çalışıyor bir düzeni yok ilk aylar bence 3 aydan sonra düzeni olmaya başlar diye düşünüyorum yanlış hatırlamıyorsam bizim 8 aylıkken uyku düzeni oluştu 😵💫