Busrabsr Kizlar arkadsim geldi oturmya 4 ay 5 gunluk bebegim gorunce cok korktu asiri bgrdi normlmi bu😔
Bulutbey Busrabsr normal tabiki. Benim de öyle oldu bir kere kız oturamadı yazık o kadar ağladı ki 15 dakika sonra “ben gideyim bari” dedi gitti 😅
iperir_bul Normal yabancılamıştır. Benim kızımda 5-6 aylık iken herkese ağladı bazen 10 dk bazen 20 dk.