Meraba sevgili anneler, benim bebeğim suan 1 ay 3 günlük. Bebeğim çok küçük doğdu. Bu yüzden bir buçuk saatte bir emzirdim. Sonrasında kilo alımı iyi olunca 2 saatte bir emzirdim. Simdi de bebek kendisi 3 buçuk saatte bir uyanıyor ağlıyor , ben de artık bıraktım alarm kurup 2 saatte emzirmeyi. Bebek uyandıkça emziriyorum. Ama kafama takılan birsey var. Günde beş altı kez emzirmiş oluyorum gun içinde. Bu yeterli mi sizce ? Sadece anne sütü veriyorum .