Seldasyr ilk hamile kaldığımı öğrenince dedim ben bittim ya … İflah olmam ben artık. Çünkü zaten hamile kalmadan da çok yoruluyordum, sonra zaman öyle ya da böyle geçti. Allah yardım etti. Tek başıma hem ev işi, temizlik, oğlumun bakımı derken 8.5 ay oldu. Geçiyor zaman, evet yoruluyoruz ama mükafatını Rabbim fazlasıyla verecektir inşallah 😊🌹