Kızlar 3 ay 2 günlük bebeğim var, sağ tarafından sütüm gelmiyo sadece sol tarafmdan emziryorum ,dünden beri de sol göğsümde kızarıklık ve bezelye şeklinde taş gbi göğsüm, süt ısıtması derlermiş bu durumu yaşayan oldu mu? Nasıl geçer bilgisi olan var mı göğsüm çok kötü yumurta gbi resmen elimden kayıyo