aabcdefaaa benim kızımın 3 aylıkken kapandı her ay düzenli kontrole gittik şuan 15 aylık baş çevresi hala küçük ama kendinde minyon ve genetik olduğunu düşünüyoruz çünkü dede nene benim falanda başımız küçük hareketleri de normal gözüküyor ama her ihtimale karşı tabikide her ay kontrole götürün birde nöroloji görsün Allah şifa versin canım 🌺