Deniz3434 biz de dün yaptırdık canım . Ben dün Parol verdim ağrısı olur diye ki doktor da söyledi ağlatma ağrı yapar dedi . Evet huzursuz, bugün gündüz uyudu ama ayağımda salladım hep öyle uyudu ve halsiz biraz . Dün gece de uyandı hep ama sallayıp geri uyuttuk ve ara ara uykusunda çığlık attı